RetroArch Web Player disponible

1441 visiteurs sur le site | S'incrire

Accédez aux coordonnées de l’ensemble des techniciens professionnels recommandés par logic-sunrise 20 derniers dossiers et tutoriaux
Multi Consoles
RetroArch Web Player disponible
Le développeur de la Team Libreto Squarepusher nous propose la première version officielle de RetroArch Web Player qui est une version web adapté à un simple navigateur et qui permet de faire tourner le noyau Libreto.
 
RetroArch Web Player ne semble fonctionner que sur certains navigateurs, son utilisation est recommandée sur Google Chrome et il semble que le support de Dropbox ne fonctionne pas pour le moment.
 
 
 

Current state of the port
 
Over 40+ libretro cores available
Gamepad support via SDL2
Hybrid filesystem including cloud syncing courtesy of BrowserFS. This filesystem stores userdata in one of two backends (browser application storage or Dropbox); assets are loaded synchronously from an online repository and cached by the browser for future usage
Known frontend issues
 
Player 1 gamepads can sometimes control both player 1 and 2 at the same time in games that support 2 players.
Guide button mapping is currently not available. We’re not sure if this is a limitation of the SDL2 input driver.
Recent History doesn’t work yet.
GLSL shaders don’t work (yet?).
Known core issues
 
BlueMSX (MSX) currently doesn’t work.
Craft core (Minecraft) currently hangs.
Desmume core (Nintendo DS) currently doesn’t work.
EasyRPG core (RPG Maker game engine) currently doesn’t work.
FFmpeg core (Movie/music player) currently doesn’t work.
Mupen64plus core (Nintendo 64) currently doesn’t work.
PicoDrive core (Sega Genesis/32X) currently doesn’t work.
QuickNES core (Nintendo NES) has slightly distorted graphics.
Tyrquake core (Quake 1 engine) currently hangs at startup loading screen.

 

 

 
Tout est là : libretro.com
 
 
Mardi 13 Septembre 2016, 20:08 par tralala
Source : www.libretro.com
14 septembre 2016, 11:27
Approuver ce commentaire (+1)
Super !
Répondre à ce commentaire
Cliquer ici pour continuer sur le forum
Envoyer