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Cemu 1.7.1 Grand Public disponible


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8 réponses à ce sujet

Posté 09 février 2017 - 23:50

#1
tralala

tralala

    \0/ Postman \0/

  • Newser Expert
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ExZap nous informe de l'arrivée de la version publique de Cemu 1.7.1.
 
 
 
 
La version Cemu 1.7.1 apporte des améliorations de performance, vient corriger des bugs et améliore encore la compatibilité, notamment grâce à une amélioration de la vitesse d'émulation par le JIT Recompiler qui a été optimisé.
 
 
 
 

 

 

 
# Cemu detailed changelog for 1.7.1
# Patreon release date: 2017-02-02
# Public release date:  2017-02-09
 
general: Fixed a crashbug that could occur due to invalid syntax in graphic pack rules.txt
 
CPU/JIT: Threads can now continue execution inside recompiled code immediately after a context switch.
         Previously threads would default back to the interpreter for a short time
         As a result of this change performance in games with high amount of context switches is drastically improved
CPU/JIT: Fixed a bug in LSWI/STSWI instruction when nb = 2
CPU/JIT: Improved performance of SRAW instruction
CPU/JIT: Implemented conditional BL instructions
CPU/JIT: Improved handling for very large functions (PPC code size above 128KB)
CPU/JIT: Fixed a bug in the generated code for the MFTBL instruction
CPU/JIT: Fixed a bug where the CR0 result was calculated incorrectly after AND instructions
CPU: Implemented ADDME instruction
CPU: Implemented OE versions of MULLW, ADD and NEG instruction in interpreter
 
coreinit: Fixed a bug in BlockHeap block allocation that eventually could lead to memory corruption
coreinit: Implemented FS working directory support
coreinit: New API: IMGetTimeBeforeDimming(), OSSetAlarm(), FSChangeDir()
coreinit: Fixed incorrect size alignment in DCZeroRange()
 
Input: Fixed a bug that caused slowdowns due to inactive controllers
 
VPAD: Changed internal raw touch coordinate bias and scale to match a real Wii U GamePad
 
RPL: Better TLS support
RPL: Added support for relocation types 251 and 253
 
H264: New API H264DECSetParam_OUTPUT_PER_FRAME()
 
AX: Fixed voice loop counter not correctly incrementing for PCM16 or PCM8 voices
 
GX2: Reverted change from 1.6.3, R10_G10_B10_A2_SNORM GX2 format is represented using GL_RGBA16_SNORM again
GX2: Fixed a graphic pack related crash bug that could occur due to upscaled depth textures
GX2: Fixed a bug that caused textures to be overwritten with outdated data after a clear operation
GX2: BC4 textures now correctly duplicate the color to all channels instead of just the red channel
GX2: Cemu will now free unused textures to conserve VRAM

 

 

 
 
 
Téléchargement : Cemu 1.7.1

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Posté 10 février 2017 - 00:00

#2
tsunine

tsunine

    Nouveau / peu actif

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bonjour
J'ai telechargé cette version mais lorsque je souhaite metrre le patch 1080p ou 4k il n y a aucun changement de resolution. Pourtant le patch est bien active dans le menu grapics. Comment resoudre ce probleme ?
Merci
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Posté 10 février 2017 - 00:52

#3
cyberfred91

cyberfred91

    Sunriseur PRIVILEGE

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Merci pour l'info

ôô

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Posté 10 février 2017 - 10:52

#4
Pitchounet

Pitchounet

    Sunriseur avancé

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excellent update. merci.
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Posté 10 février 2017 - 11:16

#5
Bobaka

Bobaka

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Vite vite je veux breath of thé wild sur PC.......:)))))
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Posté 10 février 2017 - 17:05

#6
Dahman

Dahman

    Sunriseur

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merci

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Posté 10 février 2017 - 22:58

#7
mariogamer

mariogamer

    Sunriseur elite

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bonjour
J'ai telechargé cette version mais lorsque je souhaite metrre le patch 1080p ou 4k il n y a aucun changement de resolution. Pourtant le patch est bien active dans le menu grapics. Comment resoudre ce probleme ?
Merci

Est-tu sur que ton pc supporte cette résolution? XD
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Posté 11 février 2017 - 00:23

#8
DOCKY99

DOCKY99

    Sunriseur elite

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Pokken Tournament est une bouilli de pixel en jeu (Arène)  et sa rame mais maintenant les menus et les interfaces s'affiche :new-style:


Modifié par DOCKY99, 11 février 2017 - 00:28.

bannierecream5hb.jpg

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Posté 14 février 2017 - 01:55

#9
artik

artik

    \0/ Shake it baby ! \0/

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Aller, avec un peu de chance, il lancera le nouveau Zelda super fluide ;)


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