# Cemu detailed changelog for 1.11.2# Patreon release date: 2017-12-06# Public release date: 2017-12-13general: Added file menu shortcuts to recently launched gamesgeneral: Improved robustness of file location handling, includes unicode support and the ability to launch games from network storagegeneral: If the mlc01 folder is not found, Cemu will ask if it should be created (helpful when you forget the specifiy the -mlc parameter)PPC/JIT: Fixed a crash caused by recompiling very large functionsPPC/JIT: Implemented CRAND and SYNC instructionscoreinit: Added API FSSetUserData, FSGetUserData, OSAndAtomic64, OSOrAtomic64, FSMakeDircoreinit: Fixed a bug where async FS callbacks for some file operations would have FSCmdBlock* set to nullrpl: Improved handling of sdata2GX2: Added support for QUAD_STRIPS primitive typeGX2: Added support for GPU special state 5 (convert depth to color)GX2: Added support for GPU special state 8 (clear color as depth buffer)GX2: Added support for A2_B10_G10_R10_UNORM texture formatGX2: Fixed a bug where updating textures would fail if the updated texture was a view with a non-zero mip baseGX2: Fixed a bug in GX2CopySurface() that caused the copy operation to be cancled if the source and destination mip index had different valuesGX2: Added support for data-sharing of overlapping textures between integer texture formats and BC4 3D textures (special case that requires pixel-data conversion since OpenGL does not support BC4 3D textures)GX2: Fixed mismatching pixel shader imports when a geometry shader is used (caused render glitches on AMD and Intel GPUs)GX2: Added API GX2SetDRCConnectCallbacknn_boss: Implemented additional APInsyskbd: Added minimalistic usb keyboard implementation (no functionality, but it prevents games from softlocking or crashing)nn_nfp: Added missing fields to GetTagInfo(), GetNfpRomInfo() and GetNfpCommonInfo()nlibcurl: Fixed curl_global_init not setting the default memory functions correctlynlibcurl: Added API curl_multi_timeoutnlibcurl: Added handling for CURLOPT_POSTFIELDS and CURLINFO_CONTENT_LENGTH_DOWNLOADnn_act: Independent token cache can store multiple tokens nownn_act: Added API EnableParentalControlCheck, IsParentalControlCheckEnabled, AcquireEcServiceToken, AcquireIndependentServiceToken (new overload)vpad: Fixed missing deadzone when translating axis to analog direction buttonsvpad: Fixed incorrect axis normalization after the deadzone has been already appliedinput: Deadzone and axis-range calculation is now applied to the mapped input rather than the raw api inputsndcore2: Increased sound volume to be on the same level as sndcore1
Téléchargement : Cemu 1.11.2
Lourd merci lala !!! Quelqu’un sait où en est la compatibilité avec Zelda : Y a-t-il encore des bugs ?
Lourd merci lala !!! Quelqu’un sait où en est la compatibilité avec Zelda : Y a-t-il encore des bugs ?
Tu sais jouable c'est bien mais quand t’arrives à un endroit, que t'as besoin d'un objet et que t'arrive pas à le voir à cause d'un bug graphique ça met pas bien
Wow cette version est impressionnante... J'ai presque plus de gel pendant les jeux
Wow cette version est impressionnante... J'ai presque plus de gel pendant les jeux
il faut installer les shader cache des jeux cela t'évitera des gels/freeze qui ne sont plus présent depuis des mois sur tout les gros titre wii u!
Y a t-il moyen d'avoir des ecrans separer pour chaque joueur
dans Mario Kart 8 ?
Y a t-il moyen d'avoir des ecrans separer pour chaque joueur
dans Mario Kart 8 ?
oui j'y joue avec 2 manettes xbox sans fil sur 2 ecrans separés (haut bas)