PS4API - ServerThis is the payload that handles all server code for my (very basic)PS4API. It is built upon kr105rlz's PS4-dlclose exploit, so huge thanks to him for that code!!!!The code (my code, not the code written by CTurt or kr105rlz) is somewhat poorly written and could use some touching up, however I no longer have the time/interest to continue this project. So hopefully someone out there will find use of this project and "run" with it...This is meant to be compiled using CTurt's PS4 SDK. https://github.com/CTurt/PS4-SDK however, I am sure you could migrate it to another sdk such as psxdev's sdk.Again, I want to say thanks to the following people for their help in the PS4 Community: 2much4u, Bad ChoicesZ, CTurt, qwertyoruiop, kr105rlz, Z80, and ZecaxcoPS4API - ClientThis is the client side to my PS4API.As you can see the code is not written the best. This was just a makeshift API to mess around with. It is heavily based on PS4FILENINJA by morpheous and PS3API by FMT imcsx.
il doit existé 109876890 version d'un système de rte pour ps4 ^^
il doit existé 109876890 version d'un système de rte pour ps4 ^^
Si je me trompe pas la c'est pas pour du rte , ça permet de lire et analyser la mémoire de console
il doit existé 109876890 version d'un système de rte pour ps4 ^^
Si je me trompe pas la c'est pas pour du rte , ça permet de lire et analyser la mémoire de console
non l'API c'est juste pour faire sonner ta ps4, envoyer une notification, éxécuter un payload depuis un ordi.
Le RTE, Real Time Editing c'est pour modifier la mémoire de la PS4 en temps réel depuis un PC.
Ca sert surtout à modder les jeux.
Les tools de modding sur PC utiliseront sûrement comme base cet API, en faisant du RTE.
il doit existé 109876890 version d'un système de rte pour ps4 ^^
Si je me trompe pas la c'est pas pour du rte , ça permet de lire et analyser la mémoire de console
non l'API c'est juste pour faire sonner ta ps4, envoyer une notification, éxécuter un payload depuis un ordi.
Le RTE, Real Time Editing c'est pour modifier la mémoire de la PS4 en temps réel depuis un PC.
Ca sert surtout à modder les jeux.
Les tools de modding sur PC utiliseront sûrement comme base cet API, en faisant du RTE.
On le compare pourtant a PS4ME qui lui est un éditeur de mémoire...
un futur CCAPI?